موضوع بحث امروز:(به سفارش ادمین) گذشته ی من گذشت...حتی میتوانم بگویم درگذشت...ومن برایش ماه ها وروزها سوگواری کردم...سکوت کردم {-60-}{-60-}لطفا خاطرات و تفاوتهای نسل قدیم وجدید رو مورد بحث قرار بدین...دعواهم نشه لطفا ممنون{-29-}{-29-}{-41-}{-35-}{-35-}{-35-}
پیوست عکس:
579787_ve6VEq0S.jpg
دیدگاه
m13

بدون تعصب میگم نسل قدیم به مراتب صادق تر و با مرام تر بودن - غیرت و حیای بیشتری هم داشتن چه زنا چه مردا - به یه سرس مسایلم پابند بودن

1395/03/19 - 16:38
m13

همین پدر خودم 66 ماه جبهه بوده مادرم هم عشایر با این وجود پابه پش اومده ولی نسل جدید نمیشه حتی واسه چن روز بهشون اعتماد کرد ترکشون کرد البته نه همه فقط میخا بگم به نسبت جمعیت اون نسل تعدادشون به مراتب از این نسل بیشتر بود

1395/03/19 - 16:40
gerdoo

شما خودتون نسل الانید...خودتونو قبول ندارین؟

1395/03/19 - 16:41
m13

البته درسته متولد هفتادم ولی نه از نسل خودم بیزارم

1395/03/19 - 16:42
gerdoo

یه سری عقاید این نسلم خوبه بهتره نسبت به قدیمیا

1395/03/19 - 16:43
sahar16

من ک ب شخصه دوس دارم تو اون نسل زندگی میکردم
از این همه جدایی این نسل خیلی عذاب میکشم
ولی کاش نسلی بیاد ک امکانات خوبی داشته باشه ولی صمیمیت و همدلی هم باشه...:(

1395/03/19 - 16:44
gerdoo

مثلا قدیمیا اعتقاد داشتن خانوما فقط باید تو خونه باشن...

1395/03/19 - 16:45
Raha444

با توجه به اینکه همچی تغییر کرده دیگه نمیشه مث قدیم بود..درسنه قبلابهتر بوده ولی الانم خوبه ..

1395/03/19 - 16:47 توسط Mobile
sahar16

اره مثلا اعتقاد داشتن دختر ک ب سن 4 سالگی رسید باید ازدواج کنه
مثلا اعتقاد داشتن دختر و پسر حق انتخاب همسرشونو ندارن

1395/03/19 - 16:47
m13

ببین من خودم مدرس این مباحثم (مکاتب مادی ، غربی ، اسلامی و ....) دلیل نداره به جای ریشه کن کردن فقر فرهنگی مردمت و فهموندن اسلام ناب به اونا از مکاتبی پیروی کنی که مبانی نظریش برده داری از نوع بشره

1395/03/19 - 16:48
fatima79

کی۴سالگی ازدواج می کنه؟

1395/03/19 - 16:48
m13

من خودم دوس دارم خانم خونم خانه دار باشه عیبش چیه به نظر شما ؟ تحجر بده درسته ولی اینی که ما داریم از این نسل میینیم یه جور بی اصالتیه

1395/03/19 - 16:49
sahar16

14 سالگی

1395/03/19 - 16:50
sahar16

ببخشید اشتباه نوشتم واااااااااااااااااااای

1395/03/19 - 16:50
fatima79

چاره چیه؟

1395/03/19 - 16:50
Raha444

به نظر منکه اصن درست نیس بگیم اون نسل بهتر بوده یا این نسل اخه زمان گذشته نمیشه ک مث قدیم بود ..اون زمان ی سری ویژگی هایی داشتن الان هم یه سری ویژگی دارن مردم

1395/03/19 - 16:51 توسط Mobile
m13

کی گفته اون زمان 4 سالگی دختر عقد میکردون - یه سوال الان که صلاح دست خود جوناس آیا تونستن درست تصمیم بگیرن ؟ پس چرا اینقده آمار طلاق بالاس خیانت بالاس

1395/03/19 - 16:51
gerdoo

ولی تفکرات قدیمی همشم خوب نیس...نسل الانو ترجیح میدم ینی نسل خودمو

1395/03/19 - 16:51 توسط Mobile
fatima79

آره واقعا

1395/03/19 - 16:53
sahar16

بابا 14
14
14
14
یک نوشته نشده بووووووووووووووووووووود

1395/03/19 - 16:53
m13

ببینید الان خلط مبحث شد راجع به تفکر حرف نزدیم اینکه طبیعیه با گذشت زمان تفکراتم پیشرفت کنه - رها خانم بر اساس همین ویژگی هاس که تاریخ یک ملت رو به دوران طلایی یا سیاه تقسیم میکنند

1395/03/19 - 16:54
gerdoo

شاید یکم نسل الان افسرده باشه ولی یکم ازادترن حداقل

1395/03/19 - 16:54 توسط Mobile
fatima79

خخخخ اگه همون ۴ سالگیم عروس میشدن بهتر از بی آبرویی بعضی دخترای الانه

1395/03/19 - 16:55
fatima79

خیلی آزادن عزیزم

1395/03/19 - 16:55
gerdoo

اره ولی نسل الان یکم ساده تر به قضایا نگاه میکنه

1395/03/19 - 16:56 توسط Mobile
gerdoo

مثلا زمان قدیم اگه یکی نمیخاسته به زندگی مشترکش ادامه بده از طلاق میترسیده این دلیل بر افزایش امار طلاق الان نیس

1395/03/19 - 16:57 توسط Mobile
imahi

اقا به این توجه کنین
طرف داشت واسه بچه ده سالش توضیح میدادکه:
زمان ما آب نبود ...
گاز نبود ...
جاده نبود...
برق نبود
تلفن نبود ...
مایکروفر نبود...
پلی استیشن نبود ...
تلگرام کسی نداشت ....
یهو بچه میگه:
.
.
.
داری حال میکنی با ما زندگی میکنیا!!

1395/03/19 - 16:57
Raha444

من ک نمیگم همچی این نسل جدید عالیه..ولی میگم بنده به شخصه مثلا ترجیح میدم به جای اینکه بگن بهم تو دختری پس محدودی نباید بری سرکار و بیرون مث قدیم .بهم بگم نه تو هم دل دادی میتونی بری بیرون ..البته من واقعا بعضی از عقاید گذشته رو قبول دارم

1395/03/19 - 16:57 توسط Mobile
m13

آزادترند که هرچی مبانی و اصول انسانی رو زیر پا بزارن ؟ این نسل صادق تره یا نسل قدیم ؟ سجاعت و غیرت چی ؟ حتی از نظر هوشی بحث اینه که مراکز فرهنگی ما بجای برنامه ریزی بر اساس محتویات بومی خودمون برای جهت دهی به نسل جدید اونا رو به حال خودشون رها کردن

1395/03/19 - 16:57
m13

اگه همون ۴ سالگیم عروس میشدن بهتر از بی آبرویی بعضی دخترای الانه حرفاتو همه قبول دارم فاطیما خانم

1395/03/19 - 17:00
m13

اون زمون اگه ترسی هم بود از آبرو بود یه سری مسائل ننگ بود الان نه ارزشها نه تنها برداشته شده بلکه کاملا برعکس شده

1395/03/19 - 17:01
gerdoo

نمیتونین راجب افزایش طلاق پس اظهار نظر کنین

1395/03/19 - 17:01 توسط Mobile
gerdoo

طلاق ننگ نیس قران داره میگه نشد طلاق بگیرین

1395/03/19 - 17:01 توسط Mobile
imahi

خب این باور اونا که دختر باید با لباس سفید بره خونه بختو با لباس سفیدم بیاد بیرون درسته بنظرتون؟؟

1395/03/19 - 17:02
m13

چرا نتونم اون زمون زن اینقده معرفت داشت که با یه مشکل کوچیک طلاق نگیره منم اینقده غیرت داشت که فقط به پا زنش بمونه

1395/03/19 - 17:02
gerdoo

نسل الان یکمی الکی خوش ترم هس ...اینم خوبه

1395/03/19 - 17:02 توسط Mobile
fatemeh-1380

منکه ازنسل خودم راضیم خیلی هم از نسل و افکار قدیمی ها بدم میاد

1395/03/19 - 17:04
m13

اینکه الکی خوشه خوبه ؟ این که سقف آرزوهش و اهدافش اینقده کوتاهه خوبه ؟ - ایماه خانم انکه میگی یه ضرب المثله نه یه باور - اینکه هر دختری با هر پسری هر رابطه ای داشته باشه و بالعکس و به عنوان یه باور جا افتاده بین لین نسل این چی خوبه ؟

1395/03/19 - 17:05
m13

منم از نسل جدید با اینکه خودم هم از اونام با اعماق وجود متنفرم چونکه به انسانیت گفتن زکی - انسانیت فقط این نسکه مث داعش سر ببری همین که آدم مث آب خوردن دروغ بگه یا خیانت کنه آدم نیس

1395/03/19 - 17:07
fatemeh-1380

شاید پسرا اینطور باشن ولی به نظر من بعضی دخترا خلی هم خوبن

1395/03/19 - 17:09
gerdoo

دارین جمع میبندین ..اشتباهه

1395/03/19 - 17:09 توسط Mobile
m13

اصلا بحث من در رابطه با طلاق نیس نیاز خانم ؟ بحث اینه این نسل اونقده بدن که حتی نمیتونن خودشونو تحمل کنن با این افکار به اصطلاح آزادشون با اینکه نسل قدیم با این به قول شماها باورهای غلطشون خودشونو راحت تحمل میکردن

1395/03/19 - 17:11
m13

نفس خانم قرار ما بحث بدون تعصب ، دعدا و تحلیلی بود نه بحث بچگانه و دعواهای الکی و .....

1395/03/19 - 17:12
gerdoo

من نسل الانم درسته تفاوت دارم بانسل قدیم ولی این تفاوتارو دوس دارم.نسل الان تفریحاتش قشنگتره وجذابتر...اینو انکار میکنین؟

1395/03/19 - 17:12 توسط Mobile
gerdoo

درسته بحث قراره منطقی باشه

1395/03/19 - 17:13 توسط Mobile
joza78

من عاشق نسلم هستم انسان بودن یا نبودن احترام گذاشتن ساده زیستی راستگویی وعاداری اینا چیزایی هس که به خود ادما بستگی داره ونمیشه به یه نسل تعمیم داد....

1395/03/19 - 17:14
m13

همه چی که تفریح نیس - نسل قدیم تفریحش کار بود - جمع نمیبندم بلکه فضای غالب دو نسل رو دارم بر مبنای نظر خودم با تحلیل مقایسه میکنم و نظرمو میدم ضرورتی نداره همه نظراتمون عین هم باش میتونیم از نکات مثبت نظرات هم استفاده کنیم

1395/03/19 - 17:15
gerdoo

با جوزا موافقم

1395/03/19 - 17:16 توسط Mobile
m13

این آدمان که یه نسل از بشر رو تشکیل میدن دیگه

1395/03/19 - 17:16
TerMeH-KhaNoMi79

سلام دوستان...به نظرم نباید خیلی از بی بندوباری ها وخیلی از معضلات رو بندازیم گردن نسل جدید...درسته که خیلی از اینها به خاطر تغییر نسله اما خیلی ازاوناهم برمیگرده به شخصیت افراد

1395/03/19 - 17:18
m13

به نظر من نسل کنونی توان حمل بار تمدن بر جا گذاشته از نسل قدیم رو نداره چراکه با مبانی غیر از مبانی فرهنگ خودش داره رفتار میکنه در حالیکه حتی به معنی اونم نرسیده مث همون کلاغ که میخاد راه رفتن کبک رو یاد بگیره ولی راه رفتن خودشم یادش میره فرهنگ بیگانه مهاجمه ما اونو یاد نگرفتیم که هیچ داریم بدتر هم ازش استفاده میکنیم

1395/03/19 - 17:18
TerMeH-KhaNoMi79

به نظرم همه باید مواظب شخصیت خودشون باشن خودشون رو اصلاح کنن نه که بگن چون نسل ما اینجوریه پس ماهم اینجوری باشیم...

1395/03/19 - 17:19
imahi

پول اقا جان پول

1395/03/19 - 17:19
m13

آیه قرآن میگه فطرت الله التی فطر التاس علیها شخصیت و ذات همه آدما خداییه این زمونس و شرایط محیطی جامعه پیرامونش که اون تغییر میده

1395/03/19 - 17:20
TerMeH-KhaNoMi79

به نظر من این دلیل که تو نسل منو نمیفهمی یا اقتضای نسلمه یا مشکل از من نیست نسلم اینجوریه اصلا توجیه مناسبی برای اینکه خودمون رو ول کنم و همراه نسل پیش بریم نیست...

1395/03/19 - 17:21
m13

بله این نظر آخریتو قبول دارم ترمه خانم

1395/03/19 - 17:21
TerMeH-KhaNoMi79

من میگم نسل جدید درک و فهم قدیمو ندارن واسه همینه که تو خیلی خانواده ها اختلاف بین والدین و بچه ها هست...چون نمیتونن به خود بقبولونن

1395/03/19 - 17:22
joza78

اگه خیلی از رفتارهای زشت تو نسل من خودشو بیشر نشون میده بخاطره اینه که الام امکانات بیشتر شده و ما از این رفتارها باخبر میشیم در گذشته شاید وضع خیلی بدتر بوده ...ولی سوال من اینه چی میشه که اینجوری میشه ایا بخاطر نوع تربیت نسل گذشته نیس؟؟ مگه ما بچه های همون نسل گذشته نیستیم په چرا فک مینیم نسل گذشته بهتره

1395/03/19 - 17:22
TerMeH-KhaNoMi79

از طرفی هم خانواده ها نمیتونن از عقایدشون بگذرن هم بچه ها توان فهم روندارند واسه همینه که اغلب اختلافه

1395/03/19 - 17:23
m13

آخه مشکل اینجاس که نسل قدیم درک و فهم خودشونم ندارن واسه همینه اینقده آمار طلاق بالاس واسه همینه وقتی یه دختر و پسر باهم دوست میشن نمیتونن بیشتر از چند ماه اونم اگه همت کنن با هم باشن

1395/03/19 - 17:23
TerMeH-KhaNoMi79

جوزاجان محیط هم خیلی موثره ...قطعا محیطی که من الان دارم زندگی میکنم و توش بزرگ شدم ...و محیط خارج از خونه من خیلی تفاوت داره با محیط و شرایطی که پدرومادرم بزرگ شدن...

1395/03/19 - 17:24
gerdoo

الان اقامحمد بالاخره نسل قدیم یاجدید؟چراتغییر موصع میدین؟

1395/03/19 - 17:25 توسط Mobile
m13

بله ما فرزندان نسل پر افتخار گذشته ایم اما تربیت شده اونا نه - جدی میگم ما بیشتر تربیت شده رسانه هایی هستیم که با اینکه حتی اسما مال مان رسما اینطوری نیستن - زمان ما کارتن هایی مث بچه های کوه آلپ - بابا لنگ دراز و .... پخش میشد که سرشار از معارف بالای انسانی بود الان چی ؟ برنامه کودکای ما همشش موسیقیه

1395/03/19 - 17:28
m13

جان ؟ کدوم تغییر موضع ؟ - فرهنگ نسل قدیم با هوش ، استعداد و امکانان نسل جدید

1395/03/19 - 17:29
TerMeH-KhaNoMi79

بله با این نظر اخرتون کاملا موافقم

1395/03/19 - 17:30
gerdoo

شما گفتین نسل قدیم درک وفهم خودشونم ندارن

1395/03/19 - 17:30 توسط Mobile
joza78

ترمه تربیت خیلی عامل قوی تری از محیطه اگه محیط اینقد موثر بود وقتی در ایران کشف حجاب شد چرا خیلیا چادری موندن حتی به زور چادر از سرشون نیفتاد...هر نسلی خوبی و بدی داره و بدی نسل گذشته که این نسل رو بد تربیت کردن

1395/03/19 - 17:30
aida_ee

سلام...
اقا محمد با جمله اخرتون موافقم...

1395/03/19 - 17:31
m13

یه مثال بزنم که منظورم روشن تر شه من از مادرم که همه چیزمه یاد گرفتم دروغگو دشمن خداس یا تو مدرسه تغذیتو با همه تقسیم کن ولی نسل جدید دارن به بچه هاشون یاد میدن دروغ بگن چون زرنگیه و صداقت سادگیه و حماقت یا تغذیتو خودت بخوری ها کسی خواس بهش نده بابا مامانش نمردن که

1395/03/19 - 17:33
gerdoo

خخخخ من دارم تسلیم میشم

1395/03/19 - 17:33 توسط Mobile
aida_ee

درسته...همینه

1395/03/19 - 17:34
facepelak

ببینین نمیشه دوطرفو رد کرد اما یه خوبی نسل قدیم داشت یه خوبی نسل جدید
ما باید خوبیاشونو بگیریم و بدی هارو پس بزنیم
یکی گفت طلاق بد نیست اما روایات زیاد داریم که طلاق بد ترین حلال خداست
پس یه سری چیزای قدیمیا خوب بود مثل خدا بودن توی زندگی هاشون
یه سری چیزای الان خوبه مثل مدرن بودن
مهم اینه خوب استفاده بشه و خوب و درست رفت جلو
فقط باید اوج گرفت بحث جدیدو قدیم نیست بحث اینه خدا تو زندگیا کم شده اگر باز زیاد بشه همه چی درست میشه

1395/03/19 - 17:35 توسط Mobile
gerdoo

ولی نسل الان بچه ها بااهوش ترن اینو قبول کنین خواهشا

1395/03/19 - 17:35 توسط Mobile
m13

قصدم متقاعد کردن کسی نیس ها فقط دارم دغدغه هامو میگم واقعا این نسل داره به نا کجا آباد میره تو گذشته طرف باهمون نگاه اول عاشق میشد اونم نه یه دل بلکه صد دل الان که مدت زیادی هم که با هم باشن باز به هم مشکوکن

1395/03/19 - 17:36
facepelak

درسته باهوش ترن ولی بازم میگم اگر خدارو توی زندگی الان وارد کنیم میتونیم این نسلمونو تایید کنیم ولی متاسفانه نسل الان خدا خیلی کمه

1395/03/19 - 17:36 توسط Mobile
joza78

اگه تو نسل من طلاق زیاد شده بخاطر اینه که نسل من تعامل بلد نیس واگه امار طلاق ق قبلا کم بوده واس اینه که تعامل در نسل گذشته چشم گفتن زن به هرانچه مرد میگفت بود یا چشم گفتن فرزند به هر گفته ی پدر

1395/03/19 - 17:37
facepelak

نظر بنده رو خوندین

1395/03/19 - 17:37 توسط Mobile
gerdoo

خدا رو خیلی از ادمای نسل قبل نداشتن جناب فقط نسل مانیس

1395/03/19 - 17:38 توسط Mobile
m13

اون که گفتم طبیعیه با گذر زمان نسلها باهوش تر میشن قبول دارم ولی باهوش کم درکن نمیتونن پیرامونشون بیشتر از دو قدم جلوتر ببینن

1395/03/19 - 17:38
imahi

نسل الان باهوش نیست امکانات زیاده
چند وقت دیگه که ما میشیم نسل قدیم اونا باهوشن

1395/03/19 - 17:38
aida_ee

مشکل اینجاس که اعتقادات دینی ضعیفه...

1395/03/19 - 17:39
gerdoo

شایددرکشون بالاتره و نسل قدییم نمیتونن درک این نسلو بفهمن و نسل الان خدارو اینجوری فهمیده

1395/03/19 - 17:39 توسط Mobile
m13

آخه خدایی هم هس - معادی هم هس - همه چیز که مادی نیس - امیرالمومنین در خطابی به نوع بشر میگه : فرض کن خدایی هم نباشه نباید طوری زندگی کنی که از تو نام نیک به جا بمونه - نسل جدید این حرفارو اصلا بها نمیده

1395/03/19 - 17:40
Lili

خخخخخخخخ سلام
من خودم مال سنل جدیدم چطور تو این بحث شرکت کنم

1395/03/19 - 17:40
imahi

اخخخخخخخخخخخخخخخ ماهمه نسل قدیمیم

1395/03/19 - 17:40
aida_ee

خب به دوره ی الان میگن آخر الزمان
از روی اسمش ویژگی های افرادو میشه تشخیص داد...

1395/03/19 - 17:41
m13

به هر حال امیدوارم خدا آخر عاقبت هممونو ختم به خیر کنه ایشالا

1395/03/19 - 17:41
Lili

نه واقعا من کوچیک ترین فرد فیسم نمیتونم تو بحث شرکت کنم

1395/03/19 - 17:41
gerdoo

لیلی بخون موضوع بحثو

1395/03/19 - 17:41 توسط Mobile
gerdoo

خسته شدن اقا محمد:)
نه حرفاتون بجا بود ممنون من یکی استفاده بردم

1395/03/19 - 17:42 توسط Mobile
facepelak

درسته ولی خب اگر خدا باشه خیلی چیزا درست میشه
دیشب جایی سخنرانی داشتیم
یکی از مباحث گناه بود که که برکت رو از زندگی ما میبره
راحت میشه نتیجه گرفت اگر خدا باشه همه چی درست میشه

1395/03/19 - 17:43 توسط Mobile
Lili

خب گذشته من خیلی هم خوش گذشت الانمِ که داره بد میگذره

1395/03/19 - 17:43
joza78

نسل چی هه؟؟؟ خخخخخ فضا سنگینه

1395/03/19 - 17:45
aida_ee

همونطور که پیامبر اکرم میفرمایند حفظ ایمان در آخرالزمان مانند نگه داشتن آتش در کف دست است.
خب همونطور که میبینیم اون دوره بیشتر از عقاید دینی پیروی میکردن تا این دوره...متاسفانه هر چه به اخر الزمان که زمان حال است نزدیک تر شدیم اعتقادات دینی ضعیف تر و افکار پلید پروش یافته...
در هر صورت اون نسل با اینکه امکانات کمتری در دست داشتن اما خدا رو داشتن که برای کارهاشون کافی بوده، اما الان...

1395/03/19 - 17:47
facepelak

نسل جدید یه عیب اساسی دارن اینه فکر میکنن خدا بدی مارو میخواد و ایمانمون قوی نیست اگر ایمان و خدا قوی بشه هم موفقیت وجود داره هم همه چی درست میشه

1395/03/19 - 17:46 توسط Mobile
gerdoo

تفاوت نسل قدیم وجدید داشتن خدانیس هر نسلی یه جوری خدارو داره

1395/03/19 - 17:46 توسط Mobile
Lili

نه خدا خوبی مارو میخواد آقای محدزاده و ماهم در این هیچ شکی نداریم
و مشکل اینه آدما دیگه خوبی هم و نمیخوان

1395/03/19 - 17:47
facepelak

نه اخه خدا یه جوری نیست
خدا از اول یه چیز واحد بوده و تغییر نداشته ما و درکمونه که متفاوت میبینیم
اگر خدا را تو همه چی زندگیمون وارد کنیم همه چیمون درست میشه

1395/03/19 - 17:48 توسط Mobile
m13

تفاوت نسل جدید با قدیم اینه که خدا رو براش پیچیده تعریف کرده و اینه به جای اینکه خودممون تربیت اونا رو با فرهنگ ملی دینی خودمون به عهده بگیریم وا گذارشون کردیم به فرهنگ بیگانه و افراد بیگانه زده و مراکز بیگانه پرست

1395/03/19 - 17:48
aida_ee

بله درسته...

1395/03/19 - 17:49
gerdoo

درسته...ولی تفاوت یه بچه ی پنج ساله ی الانو با پنج ساله ی قدیم نمیتونیم تو داشتن خداخلاصه کنیم

1395/03/19 - 17:50 توسط Mobile
aida_ee

از طرفی هم نیاز خانم راس میگن....

1395/03/19 - 17:51
m13

موافقم نیز خانم ولی میشه تو نوع تربیتشون و درکشون از خدا تعریف کرد

1395/03/19 - 17:51
facepelak

درسته بچه پنج ساله الان خیلی زرنگ تره و اگر پدرو مادر تربیت درست کنن بزرگ بشه خوب میمونه اگر نه که هیچی
ولی اگر تو زندگی همون پدرو مادر خدا باشه خودکار بچه با خدا اشنا میشه

1395/03/19 - 17:52 توسط Mobile
aida_ee

بله....کلامتون متین...

1395/03/19 - 17:53
m13

به هر حال این نسل قابلیتهایی داره که تا دیر نشده باید ازش استفاده کرد اونم به شکل درست ایشالا مسئولین رسیدگی کنن - من که یکم خسته شدم میرم پست بزارم - زنده باد سیرت نسل قدیم عاقبت بخیر شوند نسلهای جدید ایشالا

1395/03/19 - 17:55
gerdoo

ایدا شما فقط تایید کن...بله درسته من قانع شدم...فقط اینکه خیلی نامردی بود ادمینو اقا محمد اطلاعات داشتن کلی ما دست خالی اومدیم:)

1395/03/19 - 17:55 توسط Mobile
facepelak

نیاز خانم ممنون بخاطر بحث خوبتون
ان شاالله تو زندگیامون خدا باشه تا همه چیامون درست شه و فرزندان خوبی تربیت کنیم برای سربازی امام زمان

1395/03/19 - 17:55 توسط Mobile
gerdoo

تاساعت 9 ادامه داره بحث

1395/03/19 - 17:56 توسط Mobile
facepelak

ان شاالله همه عاقبت بخیر شیم
بحثا عین دیشب هر وقت نتیجه داد ببندین عالیه امشب نیاز خانم شما نتیجه گیری کنین و ببندین منتظر نتیجه هستیم

1395/03/19 - 17:56 توسط Mobile
ashoorahoseyn

سلام جناب محمدزاده چه خبرا. ان شاءالله.

1395/03/19 - 17:57
gerdoo

من؟نمیتونم شرمنده

1395/03/19 - 17:58 توسط Mobile
facepelak

سلام بر شما برادر گرامی
ممنون شما خوبید
من یک کلاسی دارم میرم و شب میام تا نتیجه رو ببینم
ممنون از همه برای شرکت در بحث

1395/03/19 - 17:58 توسط Mobile
facepelak

کاری نداره اگر نشد بحثو ببندین من شب برگردم نتیجه میگیرم
ولی اگر شما نتیجه بگیرین عالیه

1395/03/19 - 17:59 توسط Mobile
aida_ee

خب به سلامت....

1395/03/19 - 18:00
TerMeH-KhaNoMi79

منم تقریبا با نظرات موافقم

1395/03/19 - 19:02
ffathi35

سلام بر همه من نبودم تازه اومدم ببخشید کار داشتم

من یه دهه چهلی هستم

اینی که میگید نسل جدید و قدیم یه شعار

منی که الان تو این وقت زمان دارم زنگی میکنم مال زمانی هستم که تو نسل جدید زندگی میکنی

وقتی بروز باشیم مسئله نسل قدیم و جدید منتفی

طرز زندگی نسل قدیم با حال از زمین تا اسمون

ما بقول شما جوانها نسل گذشته هم درس میخوندیم هم زندگی میچرخوندیم

چه خونه پدرمون چه خونه شوهرمون

ابنظر من هر کی افکارشو بروز کنه نسل گذشته و جدید دیگه معنی نداره

مهم ایده و تفکر فرد

شاید خیلی ها نسل جدید باشن ولی افکارشون پوسیده و منسوخ

وای میبینم جوانهای امروزی که خودشونو نسل جدید میدونن ولی فکرشون از هر پیری پیرتر حتی بنیه بدنیشون هم ضعیفتر

1395/03/20 - 00:39
ديدگاه براي اين پست غيرفعال شده است

پسندیده شده توسط

داغ شده توسط